מה אנשים חושבים על צוות נועם?
היי, לירן!
אימי ואני, מאד מודות, על השירות המדהים ומקצועי, לו זכינו.
ברגעים הקשים של דאגה בריאותית, הייתם לנו משענת וכתף תומכת ועוטפת.
אנו מבקשות, לחזור ולהודות ליהודית, שהייתה קשובה ביותר לצרכינו וגילתה אמפטיה רבה ואמיתית, למצוקה בה הייינו.
במעמד זה, נבקש לציין לשבח, בכל לשון אפשרית, את פועלה של האחות זויה שאהבתה ודאגתה לשלום אמא, העצימו בנו את תחושת התקווה ונסכו בנו עידוד.
מקצועיותה של זויה הינה ללא-רבב. שנותיה הרבות בתחום הטיפול הרפואי, יחד עם אישיותה הכובשת והמנחמת, היוו עבורנו אבן-שואבת להתחזקות וריפוי.
עלו והצליחו! כן ירבו כמותכם!!
בתודה רבה,
לירן שלוםהחיים מלאי הפתעות ומזמנים לנו הרבה חוויות מעניינות ומרתקות, לצד כאלה שהן בלתי נעימות.
ב- 04.07.16 הגיע דודי בן ה-85 (אזרח ארה"ב) בהטסה רפואית מהונגריה ארצה. במשך 37 ימים היה מאושפז בתל השומר. אירוע מפתיע ולא נעים.
ביום השני לאשפוז היה ברור למשפחה, שהיא איננה יכולה להתמודד עם הליווי בבית החולים בכוחות עצמה.
דרך האינטרנט הגעתי לחברת "נעם שירותי סיעוד", פה מתחיל החלק המפתיע והחיובי של הסיפור.
שוחחתי איתך, לירן, והסברתי שדרוש/ה מטפל/ת דובר/ת אנגלית. הבטחת לי שהכול יהיה בסדר.
בכל שיחה או מסרון, תמיד הבטחת שיהיה בסדר. ואכן, כך היה.
בסוף השבוע הראשון עברת דירה, הלחץ היה גדול אצלך, אך גם אצלנו. אבל, כפי שהבטחת, הכול היה בסדר. לצידך הייתה יהודית, שנתנה מענה לכל בקשה.האנשים שהגיעו לטפל בדודי היו מסורים ועשו את עבודתם נאמנה. הכרנו את שולה, אמנון, מרינה, זויה, יעקב, שושי ואורה.
מבקשת לציין בראש וראשונה את שולה אלון, שלוותה אותו במהלך היום. היא הייתה לצידו הכי הרבה זמן ובתקופה הקשה ביותר של האשפוז. שולה הגיעה ביום האשפוז השלישי, כשהוא עם חום גבוה, סובל מכאבים, עדין לא ברור מה יש לו. ולצידו אשתו שאיננה שומעת היטב, והעברית אינה שגורה בפיה. שולה רכשה את אמון המשפחה מהר מאד בזכות מקצועיות, ידע, ניסיון עשיר, אמינות ומסירות רבה. המשפחה שבה לארצות הברית, אך שולה נשארה כמטפלת העיקרית ביום. לא קל היה לשולה מול המשפחה שנמצאה מעבר לים, ובמשך כל היום הייתה מטרידה אותה בטלפונים. אין לי ספק, וגם למשפחה, ששולה הייתה העוגן האמיתי והרציני בכל התקופה בה הייתה לצידו, כמעט ארבעה שבועות. שולה מבינה היטב מהם הצרכים של החולה במצבים הללו: אוכל, היגיינה, תחושת נוחות ואנושיות של המטופל, לעתים צרכים רפואיים בהם הקדימה את דעת הרופאים. הדוד מאוד העריך אותה וציפה לבואה. הם נהלו גם שיחות חולין בשלב בו השתפר מצבו. אשריכם שיש לכם מטפלת כזו.
בשבוע וחצי האחרונים ליוותה את הדוד אורה. היא עשתה את תפקידה במסירות רבה, אכפתיות ומעורבות בלתי רגילה. היותה אחות במקצועה תרם רבות לטיפול. אורה הגיעה בשלב בו החל השיקום, ולא ויתרה לו. 3 פעמים הייתה יוצאת איתו להליכות ועושה איתו תרגילים. עקשנותה לתאם כל הדבר עד הסוף בימים שהחלו לדאוג לשחרורו ממש הרשימה אותי. אורה עשתה דרך ארוכה אל העבודה וחזרה. היא הגיעה בזמן, אף פעם לא עמדה עם סטופר כדי לצאת הביתה. אישה נפלאה.
מהשבוע השלישי של האשפוז בקשתי ממך סיעוד ללילה. מהר מאוד התייצבנו על יעקב. הדוד ציפה לבואו מדי ערב. יעקב הוא המטפל היחיד שלא פגשתי אישית. אך מדי ערב היינו משוחחים הייתי מעדכנת ומתעדכנת. התרשמתי שהוא איש נעים הליכות, מקצועי, מסור, בעל אורך רוח וסבלנות. שמחתי מאוד שנפל בחלקו של דודי ליהנות מטיפולו הנפלא.
בחרת אנשים נפלאים לעבוד בחברה. השם "נועם" מאוד מתאים לה. אם מישהו נקלע למצב הקשה והבלתי נסבל של פציעה, מחלה אשפוז וכדומה- אתה והאנשים שלך הם נקודת אור חשובה, ונותנים הרבה כוח להחלמתם.
יישר כוחך והרבה הצלחה
תודה רבה מכל הלב
שלום לירן!
רציתי להודות לך על העזרה שהיגשת לאבא, על כך שפניתי אליך בשבת ועזרת לנו, במהירות ובאדיבות. שושי וזויה היו מאוד עוזרות ונחמדות. לצערי עם העומס בבתי החולים זה ממש חובה לחולה שתהיה לידו עזרה , בעיקר בלילה.
תודה רבה
מזה כשנתיים אני נעזרת בשירותי ״נועם שירותים ל.מ. בע״מ״.
לירן איש הקשר, זמין בכל שעה, תמיד אדיב וענייני, ו״יהפוך עולמות״ בשביל למצוא את האדם הנכון לשירות שביקשתי.
אני יודעת שיש על מי לסמוך, וממליצה עליו לכל מי שפונה אלי. זה כלל לא מובן מאליו, ואני מאוד מעריכה את ההיענות והטיפול המהירים!
יישר כח!ואני באמת חושבת ככה! תודה רבה ושנה טובה
בנוגע לאחות שולה!
לא יכולנו לבקש מישהי יותר טובה. היא היתה קשובה לצרכים של אמא שלי ופתוחה למצב שהיינו בו. היא תיקשרה בצורה מאד נעימה ופתוחה. תודה רבה, ממליץ מאוד.
הי יהודית,
רציתי להודות לך על האדיבות והנעימות שלך
בברכה, שלה הבת של סויפר בילה שקיבל מכן שמירות לילה
היי לירן,
רציתי להודות לכם על שעמדתם לצידנו בשעת צורך. גם בזמן של לחץ וחוסר זמינות (שנה אזרחית חדשה), ידעתם למצוא אחיות מקצועיות ואדיבות שיבואו ויתמכו במשפחתינו.
מודים לכם מאוד על עזרתכם!
הי לירן,רציתי להביע את הערכתי ותודתי הכנה על הטיפול המקצועי, היעיל, המהיר והאמפטי אותו זכיתי לקבל ממך.
מעריכה את הזמינות בכל שעה (כולל שישי ושבת), את הקשב ותשומת הלב לצרכים אותם הצגתי בפניך ופתרון כל בעיה ללא היסוס בנעימות ובמקצועיות.ברגעים הקשים בהם תשומת הלב של בני המשפחה ניתנים לחולה, אתה ואבי (האח ששלחת) הייתם קרן אור עבורינו.
חסכת מאיתנו כל בירוקרטיה, כל טרטור – הממשק מולך היה קצר, מקצועי וענייני ועל כך תודתי והערכתי הכנה.
תודה גדולה,
לירן שלוםהרינו להודות לך בזאת על הסיוע של עובדות חברתכם רוזה ובלה לאשתי בעת אישפוזה בבית החולים בילינסון במחלקה כירורגית א׳ בשלהי חודש אפריל 2015.
הן עמדו בצורה קפדנית בלו״ז שנקבע והגיעו בזמן למשמרת. שמרו עליה בצורה מיטבית במשך כל הלילה וסייעו לה בכל רגע שנזקקה להן.
ישר כוח – ותודה רבה
בכבוד רב
אבא שלי בן 93 חולה אלצהיימר חי בביתו עם אמי המטפלת בו במסירות רבה, אך היו פעמים בהם נזקקתי בדחיפות לעזרה מקצועית, הפעם הראשונה הייתה ביום שישי בצהרים, התחלתי לחפש באינטרנט התקשרתי לכמה חברות והגעתי גם ללירן מחברת ״נועם״.
מיד קיבלתי מענה לדרישתי ובערב שבת התייצבה בביתי רוזה עובדת מקצועית שעזרה לנו מאד.
ולירן לא הסתפק במשלוח העובדת, אלא התקשר למחרת לברר מה שלום אבא שלי והאם העובדת הייתה בסדר. בימים אלו שוב נזקקתי לעובד באופן מידי. פניתי לכמה חברות ולא זכיתי לקבל מענה לבקשתי. פניתי שוב ללירן וכמו בפעם הקודמת מיד סודר לי עובד, זאת לאחר שברר בדיוק מה הצרכים שלי מהעובד שיגיע.
הפעם היה זה כריס שטיפל באבא במשך יומים במסירות ובמקצועיות רבה.
אני מבקשת להודות ללירן על השירות המקצועי אותו הוא נותן, על האדיבות, על ההתענינות בשלומו של אבא בכל שיחה וזה ממש לא מובן מאליו ובנוסף הוא דואג לקבל עדכון מהמטפל על מצבו של המטופל ובשיחות איתי ידע בדיוק מה קרה בבית.
אני חושבת שהדברים שכתבתי מראים על מקצועיות רבה ואכפתיות ותודה לך לירן.