אחות פרטית ישראלית להשגחה בלילה

שירות אחות לילה של נועם נועד לסיוע ולהשגחה רפואית צמודה על המטופל, למתן תרופות ולטיפול רפואי. השירות מבטיח תשומת לב מלאה למטופל בבית החולים, בבית או לאחר ניתוח גם בשעות הלילה המאוחרות, ומאפשר למשפחה לישון בראש שקט, כשהמטופל נמצא תחת השגחת אח או אחות מוסמכת.

טיפול בבן משפחה אף פעם אינו קל, אך שעות הלילה עלולות להיות הקשות ביותר כשמדובר בטיפול בחולה, קשיש או בעל מוגבלויות. לעתים קשה לסייע למי שזקוק לעזרה לאחר יום שלם של עבודה או עיסוקים אחרים, וחוסר תשומת הלב המלאה עלול לפגוע בו פיזית או נפשית. לשם כך נועדו שירותי אחות לילה של נועם, כאשר אנו מעמידים לרשותכם תוך זמן קצר איש או אשת מקצוע מתוך צוות האחים והאחיות האיכותי שלנו, לטיפול צמוד, מסור ומקצועי ביקירכם, להשגחה ולמתן תרופות ועזרה רפואית וסיעודית ככל שתידרש בשעות הלילה.

למה לבחור באחות לילה של חברת נועם?

כל האחים והאחיות המועסקים בחברת נועם הם ישראלים, בעלי ניסיון רב והמלצות חמות, שנבחרו בקפידה על ידי החברה. הצוות ערוך להעניק לכם שירות איכותי הכולל גם סיוע רפואי ועזרה ראשונה, וכמובן מחויב ליצור קשר עם המשפחה במידת הצורך. בנוסף, מוקד החברה שלנו זמין לשירותכם 24 שעות ביממה לכל שאלה או בקשה, כך שאתם יכולים לישון בשקט בידיעה שיקירכם נמצא בידיים הטובות ביותר.

לשאלות ולמידע נוסף על אח או אחות לילה, צרו איתנו קשר ונשמח לספק לכם מענה מיידי.

1-700-500-559

7/24 מוקד ארצי

צלצלו עכשיו

צרו קשר מהיר כאן
  • השמה מהירה וקלה
  • אוזן קשבת ותמיכה
  • צוות ישראלי, מקצועי ומנוסה